onsdag 30. november 2011

OMG OMG!!!

Heja BLOGGEN!!!! <3

Nå er det SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lenge siden vi har blogget! OMG ass! Seriøst lissom, vi har hatt SÅÅÅÅÅ mye å gjøre lissom på en måte. Men det vi skal blogge om nå da lissom er jule bordet vi skal ha da på en måte. Serr lissom, det blir SÅÅÅÅÅ fett! Det kommer til å bli sånn her lissom:

WOHOOOO, serr det blir bra lissom...

Men siden sist da, så har vi lissom gjort mye da. Folk bare kom hjem da. Herregud! Plutselig bare var de der og jeg bare OMG og Helle bare SJÆL ASS! Og Elisabeth bare HÆ? Jeg har fått meg type da... Serr lissom! Og han skal jeg være sammen med lenge da. Og Helle bare, Er'n fra Afrika eller??? Og Elisabeth bare Nei, Filippinene seff!

Og Ingrid bare OMG, det er så eksotisk!






Og da samboern til Ingrid plutselig bare kom hjem fra Afrika så bodde hu fra Tyskland der enda og jeg bare OMG! Skal du ÅSSÅ være her NÅ? Og samboer bare JA! Og jeg bare OMG. Åsså bare la hun alle koffertene sine rundt og det ramla ut elefanter og giraffer og jeg tenkte bare OMG nå får jeg AIDS!!!

Men, OMG, Helle da liksom bare skulle lissom rygge. Og jeg bare HELLE, det kan du ikke gjøre. Og hu bare SEFF jeg kan det. Og jeg bare OKEY lissom. Og hu bare rygga da og nå har a ikke bil. Så sånn er det. So kids!: Dont rygg sier jeg bare. Bilen går best fremover..... Det er mitt livsmotto. Utenom: Jeg er ikke laus, jeg er bare raus.

Menneeeeee, værtfall da, så skal vi ha julebord (PARTY!!!) da, og det blir bare så fett, vi skal bare sulte oss hele uka så vi blir MAX drita den kvelden. Billig i FYLLA! <3

Okey, det var alt for denne gang. Gled dere til bilder fra JULE BORD!!!!!

Hade bloggen!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Dere er fantastiske bloggere!!

    SvarSlett