fredag 11. februar 2011

Sindre har uka!!

Heia bloggen <3

Sindre er helt gal i dag. Han har fått besøk og er bare sint og grinete. OMG lissom....

                                                   Sindre, HAHA!

Enivais,

Vi har kosa oss sååååå masse i dag. Har hatt ped og matte. Og i pausen lissom så spiste vi frukt og kake og sånt.

Og nå er det snart heeeeelg! Wohhooo og det kommer til å skje så sinnsykt mye kult. Jeg kødder ikke lissom. Ingrid og Helle (ikke Elisabeth) skal på kino. Elisabeth skal vel egentlig på kino hun også men ikke med oss... Tihi :D Åhhh, vi gleder oss så masse til det!

Men heeeelt seriøst lissom, jeg var så tørr på leppa i dag. Og jeg bare "OMG, er det noen som ha lipgloss??!?!?!" Og Renate bare "Ja, seff har jeg det." Og hun bare ga den til meg og jeg bare OMG det var digg!


                                                         Det var den her, må prøves ass!

Thats it for to day sweeties <3

Hade bloggen <3

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar